English

تبدیل ایده های خلاقانه به صنعت دانش بنیان

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت:باید هدایت پژوهش‌ها را از نقطه دانشگاهی شروع و تا رسیدن به مرحله تجاری سازی از آنها حمایت کنیم.

تبدیل ایده های خلاقانه به صنعت دانش بنیان
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

 رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نشست خبری دومین رویداد ملی «صنعت دانش بنیان ، انقلاب صنعتی چهارم و شهر هوشمند» با بیان اینکه این سازمان متولی هوشمندسازی شهر نیست گفت:صنعت شهر هوشمند را به خط کرده ایم و در اختیار مدیریت شهر تهران و شهرداری قرار می دهیم. 

بابک احمدی افزود:  فضاهای صنعتی و زیرساخت‌ها را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار داده و برای رسیدن آنها به بلوغ، تجاری سازی می‌کنیم، ابراز امیدواری کرد که این حمایت‌ها تبدیل به جریان‌سازی و ایده ها تبدیل به محصولات فناورانه شود.

معاون وزیر صمت افزود:جذب سرمایه، تامین ابزار و صنایع شهر هوشمند را در حوزه فناوری با همکاری وزارت راه و شهرسازی پیگیری می کنیم.

به گفته وی حوزه‌های محوری در این همایش حمل و نقل، تغییر اقلیم در صنایع مرتبط، شهر هوشمند و صنایع پتروشیمی مرتبط با دانش‌بنیان‌ها، صنعت آب و سایر موارد را دنبال می‌کنیم.

در ادامه این نشست خبری معاون صنایع پیشرفته و پروژه‌های کلان انرژی ایدرو گفت: دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان، انقلاب صنعتی چهارم و شهر هوشمند دوم آذرماه برگزار می‌شود.

حمید بازرگان توضیح داد :این دومین رویداد با هدف اتصال شرکت‌های دانش بنیان با صنایع بزرگ است تا شرکت‌های دانش بنیان به اهدافشان دست یابند. محوریت این همایش وزارت صمت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه