English

لیائی در آیین افتتاح مرکز نوآوری شرکت ملی پست مطرح کرد؛

فعالیت ۴۰ شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات پستی

مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته استان مرکزی با همکاری شرکت معماران به طرح و با حضور ویدیو کنفرانسی محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی پست در اراک افتتاح شد.

فعالیت 40 شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات پستی
به گزارش خبرگزاری موج

​ به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، لیائی در آئین افتتاح مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته استان مرکزی  گفت: شرکت ملی پست با تشکیل مرکز نوآوری پست موفق شد 120 شرکت استارت آپی و دانش بنیان را حول محور فرآیند های پستی شناسایی و از نوآوری ها و ظرفیت های آنها استفاده کند.

مدیر عامل شرکت ملی پست افزود: در حال حاضر 40 شرکت دانش بنیان در حوزه پست در حال ارائه خدمت بوده و مابقی در حال اصلاح و تجاری سازی محصول و خدمات خود هستند.

لیائی با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از مرکز نوآوری پست و عدم وجود مشابه خارجی برخی از ایده ها ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد استفاده نبوغ و تفکر جوانان ایرانی در حوزه پست در تمام اپراتورهای داخلی و خارجی باشیم.

 

تجاری سازی ایده ها در مراکز نوآوری پست

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و رئیس مرکزنوآوری پست،تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته شرکت ملی پست نیز با اشاره به مزایای حضور و حمایت شبکه پستی کشور از بخش خصوصی در صنعت پست و لجستیک گفت: مراکز نوآوری پست محلی است که شرکت‌های نوآور و استارت‌آپ‌ها ایده‌های خود را با حمایت شرکت ملی پست فعال و تجاری‌سازی می‌کنند.

در ادامه محمد احمدی معاون فنی شرکت ملی پست گفت: پست بر اساس نیاز مردم ایجاد و توسعه پیدا کرده و تمامی ابزارهای ارتباطی ایجاد شده توسط انسان در خدمت این شبکه عظیم بوده است.

وی افزود: امروز با وجود تکنولوژی های پیشرفته ارتباطی و افزایش نیاز و خواست‌های مردم فرصت های بسیاری در پیش روی شرکت های عضو مرکز نوآوری پست برای ارائه خدمات ارزشمند با همکاری شرکت ملی پست وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه