English

وزیر صمت در پاسخ به خبرگزاری موج خبر داد؛

تحویل خودروهای وارداتی تا آخر سال

علی آبادی با بیان اینکه مشکلی برای ترخیص خودروهای وارداتی وجود ندارد گفت: تا دو ماه آینده متقاضیان خودروهای خود را دریافت می کنند.

تحویل خودروهای وارداتی تا آخر سال
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، وزیر صمت در حاشیه  سومین رویداد صنعت دانش‌بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست‌بوم فناوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در صنعت خودرو باید به سمت تولید پیش برویم گفت:اگر تولید خودرو را دانش بنیان، صادرات محور کنیم می توانیم نیازهای داخلی را تامین و حتی صادرات هم داشته باشیم. 

علی آبادی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج، مبنی بر اینکه خودرو های وارداتی چه زمانی تحویل داده می شود، افزود: 31 هزار نفر برای دریافت خودرو وارداتی ثبت نام کردند که تا آخر سال تمامی آنها تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: نزدیک به 19 هزار خودرو وارداتی تعیین و تکلیف شده اند و مابقی به دلایل مختلف و استاندارد آنها بزودی تکلیف شان مشخص می شود.

وزیر صمت ادامه داد: تا دو ماه آینده تمامی خودروهای وارداتی به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک در خودرو به شرایطی نزدیک می‌شویم که نیاز به قیمت‌گذاری دستوری نداریم، تولید در حال افزایش است و دولت تعرفه واردات خودروهای برقی تجدیدنظر کرده است این امر فرصتی را فراهم می‌کند تا مردم بدون محدودیت و انحصار نیاز خود را فراهم کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه آزادسازی قیمت‌ها به‌طورکلی ایده اصلی ماست گفت: این امر نیازمند سلسله اقدامات است باید انحصارها را شکست و شرایط رقابتی را فراهم شود تا زمانی که رانت در اختیار بنگاه‌ها ‌و شرکت‌ها است باید مدیریت و کنترل کنیم. هدف از اختصاص رانت‌ها بهبود وضعیت و فرصت بهتر برای مردم است؛ ازاین‌رو در قیمت‌گذاری ورود می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه