English

تشکیل کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا

قناد زاده گفت: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد

تشکیل کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

،  محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در خصوص برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا گفت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت یکدیگر مطلع نیستد بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفت.

وی افزود: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد.

قنادزاده با اشاره ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در این زمینه تخصص دارد و دانش فنی دارد بنابراین چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز به ایران خواهند آمد.

وی گفت: علاوه بر آن در حوزه عمران و خدمات فنی و مهندسی نیز می‌توان طرفین با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است و در بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و صندوق توسعه ملی یک پول طراحی کرده اند با عنوان خلاقیت و راهکارهای روابط بانکی و سعی می‌کنند روابط بهتری با آفریقا را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه