English

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پاسخ به خبرگزاری موج؛

همکاری با سازمان اداری و استخدامی برای جذب نخبگان در جریان است

روح الله دهقانی فیروزآبادی گفت: «در شرایط کنونی منتظر یک مصوبه هستیم تا سپس به نحو جدی تری در حوزه جذب نخبگان موضع گیری کنیم.»

همکاری با سازمان اداری و استخدامی برای جذب نخبگان در جریان است

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناروی ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با روند جذب نخبگان در دستگاه های دولتی گفت: در شرایط کنونی منتظر یک مصوبه هستیم تا سپس به نحو جدی تری در حوزه جذب نخبگان موضع گیری کنیم. در این رابطه، مساله اصلی این است که سازمان اداری و استخدامی در رابطه با نخبگانی که در دولت جذب می شوند، پیشنهادیه ای را قرار داده که قبل از برنامه جذب خود یک دوره یک یا دو ماهه را بگذارنند. این موضوع یکسری مشکلات دارد.

وی گفت: به عنوان مثال آمدنِ افراد به تهران و یا مستقر شدن آن ها در جایی مشخص، و در عین حال جدا شدن آن ها از فعالیت هایشان به مدت یک تا دو ماه، همه و همه چالش هایی هستند که باید به نحوی جدی مورد خطاب قرار گیرند.

در این راستا، رایزنی هایی را با سازمان ادرای و استخدامی انجام می دهیم که در ابتدا مصاحبه ها از افراد به صورت جدی برگزار شوند و آدم ها و ردیف استخدامی مشخص شوند و سپس دوره های توانمندسازی افراد برگزار شود. هنوز توافقی در این رابطه صورت نگرفته است.

دهقانی فیروزآبادی در پایان خاطر نشان کرد که روند جذب نخبگان هنوز فاصله زیادی تا وضعیت مطلوب دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه