English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نداجا در تأمین امنیت شاهراه‌های تجاری توانمند است

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: می‌توانیم علاوه بر امنیت شاهراه‌های تجارت کشور، امنیت شناورهای سایر کشورها را هم تامین کنیم.

 نداجا در تأمین امنیت شاهراه‌های تجاری توانمند است
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در اختتامیه اجلاس سراسری نماز نداجا، خطاب به مبلغین و فرماندهان منتخب مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی اظهار داشت: حرکت شما باعث عزت جهان اسلام است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به احداث مدارس قرآنی و تاکید بر بهسازی و نوسازی مساجد در تمامی مناطق و پایگاه‌های نداجا گفت: ما با مباحث قرآنی شروع و با توجه ویژه به نهج‌البلاغه و قرآن، سعی کردیم نگاه خاصی به فعالیت‌های قرآنی و مراکز آموزشی قرآنی داشته باشیم.

امیر دریادار ایرانی در ادامه گفت: فرهنگ از آموزش تأثیر می‌پذیرد؛ لذا هرچه بتوانیم مساجد و آموزش‌های قرآنی را پویاتر کنیم، رشد بیشتری خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به سالروز بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ اشاره و با بیان اینکه با اعتلای فرهنگ قرآنی بهتر می‌توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را به جهانیان نشان دهیم، عنوان کرد: یکی از دستاوردهای فعالیت‌های قرآنی، ناوگروه ۸۶ و حضور دائمی در دریاها و اقیانوس‌هاست و همین اعتلای فرهنگ قرآنی باعث دلگرمی دریادلان است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: این حضور و ایستادگی دریادلان برگرفته از آموزه‌های قرآنی است که دریادلان ما با اقتدار جلوی بیگانگان می‌ایستند و با افتخار ابراز می‌کنند که می‌توانند علاوه بر امنیت شاهراه‌های تجارت کشور، امنیت شناورهای سایر کشورها را هم تأمین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه