English

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران شهادت رییس‌جمهوری را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیامی، شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران شهادت رییس‌جمهوری را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج

،  متن پیام مجید چگنی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

مِنَ المُومنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا ا… عَلَیِه فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبدِیلا

آیه ۲۳، سوره احزاب

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به مصداق آیه شریف «وَ لَنبلُونکُم بِشی‌ء مِّن الخَوف و الجُوع و نَقص مِّن الاَموالِ و الانَفُسِ و الثَمَراتِ و بَشِّرِ الصَّابِریِن» همواره در معرض آزمایش‌های الهی قرار گرفته و هر بار سربلند و پیروز از این آزمون‌ها بیرون آمده است.

به‌راستی چنین است که در آوردگاه زندگی با سختی‌هایی چون ترس، گرسنگی و نقصان در اموال، نفوس و آفات آزموده می‌شویم و در این میان بشارت باد بر صابران.

و امروز در معرض آزمون دیگر قرار گرفته‌ایم؛ شهادت یار خدوم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان.

بی‌شک رئیس‌جمهور فقید و شهیدمان دکتر سیدابراهیم رئیسی؛ از جمله یاران مورد وثوق و وفادار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و از ثمرات برجسته نظام اسلامی است که بیش از ۴۰ سال در سنگر مجاهدت و خدمت خالصانه مستمر به مردم، از هیچ کوششی دریغ نکرد و بر سر عهد خود ماند و گواه آن این است که در این راه ارزشمندترین دارایی خویش را بر طبق اخلاص گذاشت و به دیدار حق شتافت.

اینجانب از طرف خود و کارکنان شریف شرکت ملی گاز ایران ضمن تسلیت این حادثه جانگداز به محضر حضرت بقیه‌الله العظم امام زمان ارواحنا له فدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، وزیر محترم نفت و مردم شهیدپرور؛ با روح ملکوتی آن شهید گرانقدر و یاران با وفایش پیمان می‌بندیم تا پای جان در راه خدمت به ملت ایران اسلامی و در عرصه کار و تلاش مجاهدت نموده و رهرو مسیر پر افتخار شهیدان باشیم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه