English

وزیر صمت:

بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: میزان تولید خودرو تا پایان امسال به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه می‌رسد که رکورد مطلوب و قابل قبولی است.

بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، عباس علی‌آبادی در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بروجرد افزود: میزان تولید خودرو در تیر به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پیش از پرداختن به مشکلات که بطور طبیعی در همه جا وجود دارد، باید از مزیت‌ها و ظرفیت‌ها نیز گفته شود و امروز چیزی که اینجا دیدیم اشتیاق بود و خوشحالیم که در استان لرستان و شهرستان بروجرد، مردمی مهربان و سختکوش زندگی می کنند.

وزیر صمت بیان کرد: ما در جلسات و بازدیدهای امروز کوشیدیم تا مشکلات صنعت شهرستان را احصا کنیم و برای آنها راه حل پیشنهاد بدهیم و به نظر در این کار نیز موفق بودیم ضمن اینکه مشکلات هم خیلی زیاد نبود.

علی‌آبادی اضافه کرد: اتفاق مبارک امروز این بود که تعدادی طرح جدید راه اندازی و کلنگ زنی شد و امیدوارم برخی از مسائل جدی استان از جمله پرداختن به مسئله انرژی که با مشارکت صنعتگران در حال برطرف شدن است، نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: اکنون در زمینه خودروهای برقی ، واردات با شتاب صورت می‌گیرد زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کارهای بسیار خوبی انجام شده است و انجام اقدامات زیرساختی و زیربنایی ادامه دارد.

علی آبادی افزود: خودروهای دپو شده در انبارها نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه