English

هجدهمین نشست شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم برگزار می‌شود؛

۶۶۷۹۱ واحد مسکونی افتتاح و زمین به ۵۱۷۴۰ متقاضی واگذار می‌شود

هجدهمین نشست شورای عالی مسکن چهارشنبه ششم تیرماه با افتتاح ۶۶۷۹۱ واحد مسکونی و واگذاری زمین به ۵۱۷۴۰ متقاضی و تصویب نرخ اجاره با حضور سرپرست ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۶۶۷۹۱ واحد مسکونی افتتاح و زمین به ۵۱۷۴۰ متقاضی واگذار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، روز چهارشنبه ششم تیرماه با ریاست مخبر سرپرست ریاست جمهوری به عنوان رییس شورای عالی مسکن هجدهمین و آخرین شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم برگزار می‌شود. 

در این شورا نرخ پیشنهادی استان‌ها در خصوص اجاره بها بررسی و برای اجرا مصوب خواهد شد. 

همچنین در این نشست در ارتباط تصویری با سراسر کشور افتتاح ۶۶۷۹۱ واحد مسکونی و واگذاری زمین به ۵۱۷۴۰ متقاضی واجد شرایط انجام می‌شود.

دولت سیزدهم با مجموعه سیاستگذاری‌ها و اقداماتی از جمله ایجاد سامانه ثبت رایگان قرارداد موجر و مستاجر تحت‌عنوان سامانه خودنویس، تکمیل و به‌روز رسانی سامانه ملی املاک و اسکان، اخذ مالیات از خانه‌های خالی، تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان‌ها، ساماندهی و مدیریت سکوهای انتشار آگهی املاک مسکونی و پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره همت گمارد.

سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» را که در جلسه علنی روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه