English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد؛

ارائه بیش از ۵۰ سرویس جدید همراه اول در نمایشگاه الکامپ + فیلم

همراه اول با بیش از ۵۰ سرویس جدید در نمایشگاه الکامپ حاضر شده است که ارائه این سرویس‌های جدید مورد توجه مردم، مدیران شرکت‌ها و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

ارائه بیش از ۵۰ سرویس جدید همراه اول در نمایشگاه الکامپ + فیلم
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

،‌ بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ درحال برگزاری است و همراه اول نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد. همراه اول با بیش از ۵۰ سرویس جدید در نمایشگاه الکامپ حاضر شده است که ارائه این سرویس‌های جدید مورد توجه مردم، مدیران شرکت‌ها و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

یکی از این سرویس‌های جدید و پرطرفدار، «سیستم خودرو متصل همراه اول» است؛ در رابطه با این فناوری، مسوول پروژه خودرو متصل همراه اول حاضر در سالن اختصاصی اپراتور اول تلفن همراه در الکامپ، اظهار کرد:‌ یکی از محصولات بسیار جذاب ما سرویس خودرو متصل است که الان این سرویس را آماده استفاده و فروش کرده‌ایم. این سرویس به صورتی است که با تجهیز یک دستگاه مخصوص بر روی خودروها به وسیله یک سیمکارت همراه اول و بدون نیاز به شبکه Open Internet به صورت امن به مدیران ناوگان و یا کاربران و رانندگان ارائه می‌شود.

وی درباره ساز و کار و سیستم این خودرو توضیح داد: یک وسیله روی خودرو نصب شده و توسط سیمکارت، دو کار اصلی انجام می‌شود. یکی اینکه اطلاعات سیستماتیک و اطلاعات موقعیت مکانی خودرو را به صورت همزمان به داده‌های همراه اول ارسال می‌کند و اگر مدیر ناوگان بخواهد می‌تواند تمام ماشین‌های خود را از طریق همین دو پارامتر کنترل کند. همچنین راننده نیز می‌تواند به صورت یک ریموت هوشمند کارهای ماشین خود را انجام دهد. به عنوان مثال می‌تواند درهای خودرو خود را باز و بسته و آن را روشن و خاموش کند؛ البته بعضی از این امکانات به نوع خودرو نیز بستگی دارد.

وی افزود: ما در این سرویس به کاربر امکان دیاگ نامحدود می‌دهیم و کاربر می‌تواند هر لحظه که بخواهد دیاگ و عیب یابی خودروی خود را انجام دهد. همچنین می‌توانیم مدیریت سفرهای کاربر را در اپلیکیشن به او نشان دهیم و ببینند که در چه تاریخی چه مقدار پیمایش داشته و چه مقدار بنزین مصرف کرده است. کاربر می‌تواند از طریق دیاگ عیب خودرو خود را متوجه شده و از طریق همین اپلیکیشن به تعمیرکار نشان داده و تعمیرکار نیز تعیین قیمت می‌کند و کاربر حتی می‌تواند انتخاب کند که از کدام تعمیرکار استفاده کند. ما همچنین سیستم امتیازدهی راننده را داریم که توسط ۶ پارامتر بازدارنده راننده را ارزیابی می‌کنیم و راننده نیز می‌تواند ببیند که امتیاز رانندگی‌اش چه بوده است.

او بیان کرد: مدیران ناوگان می‌توانند از طریق پلتفرمی که در اختیار آنها قرار گرفته است، راننده‌های خود را از نظر کاهش مصرف سوخت، مدیریت مکان‌هایی که در آنجا هستند، جلوگیری از قاچاق و بسیاری موارد دیگر به بهترین شکل کنترل کنند.

وی گفت: ما در همین زمینه یک قرارداد با شرکت سایپا داریم که خود کاربران می‌توانند برای خودروهای سایپا از نمایندگی‌ها و عاملین مجاز سایپا این سرویس را تهیه کنند. برای سایر خودروها نیز بعد از نمایشگاه طی یک اطلاع رسانی از کلیه دفاتر خدمات همراه اول می‌توانند این سرویس را دریافت کنند.

مدیر پروژه خودرو متصل همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: مدل فروش نیز به این صورت است که یک عضویت ماهانه خیلی جزئی کاربر پرداخت می‌کند که هم شامل اینترنت سیمکارت و هم برای تمامی خدماتی است که در این اپلیکیشن به او ارائه می‌شود. قیمت این سرویس هنوز نهایی نشده است اما به شما این اطمینان را می‌دهم که عدد آن اصلاً بالا نیست.

 

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه بین المللی الکامپ

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه