English

وزیر ارتباطات:

اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی تشریح شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: معافیت مالیاتی کسب‌وکارهای فعال در سکوهای داخلی و فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون‌سکویی از جمله اقدامات برای مزیت‌بخشی به پیام‌رسان‌ها بوده است.

 اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی تشریح شد
به گزارش خبرگزاری موج

، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: تامین تجهیزات موردنیاز همچون سرور، تجهیزات ارتباطی و ذخیره‌سازی، توسعه مراکز داده اصلی و پشتیبان، کمک به ابری‌سازی، ارائه خدمات امن‌سازی و پشتیبانی حقوقی و قضایی، بخشی از اقدامات برای تقویت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی به‌عنوان سرمایه‌های دیجیتال کشور است.

معافیت مالیاتی کسب‌وکارهای فعال در سکوهای داخلی، فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون‌سکویی، آغاز ارائه خدمات الکترونیک پرکاربرد دولتی و فراهم کردن مقدمات صدور پروانه فعالیت از جمله اقدامات برای مزیت‌بخشی به پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی در این دوره بود.

«اتصال متقابل» بین پیام‌رسان‌های ایرانی از دیگر دستاوردهای این دوره است که هم‌اکنون بین پیام‌رسان‌های ایتا،‌ بله، سروش+، گپ و آی‌گپ برقرار است. کاربران با فعال کردن این قابلیت در پیام‌رسان مورد علاقه خود، به دیگران اجازه می‌دهند از سایر پیام‌رسان‌ها به او پیام بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه