English

سامانه زکات در وزارت جهادکشاورزی رونمایی شد

در نشست مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه که در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، سامانه زکات رونمایی شد.

 سامانه زکات در وزارت جهادکشاورزی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری موج

، اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی به کار خود پایان داد.

اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی پس از سه روز بحث و بررسی در محورهای: تشریح نقشه تحولی آموزش روحانیون، بررسی آسیب‌های پُربَسامد در حوزه روحانیت، راهبردها و مباحث تخصصی بخش کشاورزی، مباحث روز کشور و جهان، مباحث اخلاق و معرفت و اصول و مهارت‌های تبلیغی به پایان رسید.

این اجلاس با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدیان معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی قمی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین فرازی‌نیا، معاون آستان قدس رضوی، دکتر آهنی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهادکشاورزی، و دکتر آقایا مشاور وزیر جهادکشاورزی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در سخنرانی آغاز همایش، برپایی این اجلاسیه را گامی برای افزایش دانش و گسترش و تبادل تجربیات مدعوین و حاضران دانست و آموزش را رمز پویایی و روز آمد شدن دانش کارکنان برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی وظیفه اصلی روحانیون را هدایت و راهنمایی جامعه عنوان کرد و لازمه‌ این هدایت را رشد دانش و رشد علمی مروجین دانست.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه هم در این اجلاس ضمن تأکید بر اینکه روحانیون مسئول ذبح شرعی در خارجِ کشور سفیر فرهنگی و حافظ نام ایران با هویت اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی هستند، در خصوص ضرورت حفظ شأن روحانیت در ابعاد مختلف اجتماع به نکات مهمی اشاره کردند.

دکتر آهنی و دکتر آقایا به نمایندگی از بخش‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی، گزارش مشروحی از وضعیت روز بخش کشاورزی، راهبردهای وزارت برای تأمین امنیت غذایی و وضعیت توسعه کشاورزی در سال‌های اخیر ارائه کردند.

معاون دفتر مقام معظم رهبری هم ضمن تاکید بر اینکه همه باید دولت جدید را همراهی کرده تا ایرانی سربلند و سرافراز داشته باشیم، گفت: مردم‌سالاری دینی در ایران، شخصیت برگزیده خود را انتخاب کرده است و همه وظیفه دارند دولت جدید را برای تحقق برنامه‌های پیشرفت کشور یاری رسانند.

حجت‌الاسلام حسینی قمی هم در این نشست، نکاتی را پیرامون اصول و فنون تبلیغ موفق ارائه داده و لازمه سخنرانی موفق را بر طرف کردن نقص‌های خود و مطالعه زیاد عنوان کرد.

در روز دوم این اجلاسیه از سامانه زکات که با همکاری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهادکشاورزی و حوزه نمایندگی ولی‌فقیه راه‌اندازی شده، رونمایی شد.

در روز آخر این اجلاس از مسئولان حوزه و دفاتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه که دارای عملکرد برتر براساس برنامه‌های ابلاغی ۱۴۰۲ بودند، تقدیر به عمل آمده و نماینده ولی.فقیه در وزارت جهادکشاورزی نیز نکات مهمی را در خصوص راهکارهای ارتقای مأموریتی و عملکردی آن حوزه بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه