English

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تامین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشجویان

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیگیری برای اجرای دقیق و سریع تفاهم‌نامه تامین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان میان دو وزارت‌خانه راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

تامین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشجویان
به گزارش خبرگزاری موج

، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت وزارت علوم تحقیقات و فناوری بر اجرای دقیق و سریع تفاهم‌نامه تأمین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان میان دو وزارتخانه راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد.

وی با اشاره به مواد ۷ و ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن گفت: روش‌های ما برای تأمین زمین و مسکن برای اعضای هیأت علمی و سایر دانشگاهیان در این تفاهم‌نامه بر مبنای اجاره ۹۹ ساله یا فروش اقساطی زمین خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت این واحدها می‌تواند از طریق شرکت‌های ذیصلاح یا تعاونی‌های مسکن دانشگاهی یا کارگزارانی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود، ادامه داد: در نهضت ملی مسکن ما با هر روشی که بر اساس قانون منجر به تولید انبوه مسکن شود موافقیم و برای اجرای آن از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به زودی در جلسه‌ای که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد، همکاران سازمان ملی زمین و مسکن برای تبیین تفاهم‌نامه حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است، تفاهم‌نامه تأمین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان میان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری سال گذشته و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه