English

انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه

محمد قاسمی، سرپرست معاونت اقتصادی شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور احکام جداگانه‌ای، «محمد قاسمی» را به‌عنوان «سرپرست معاونت اقتصادی» و «پیمان میراب آستانه» را به‌عنوان «سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل» منصوب کرد.

محمد قاسمی، سرپرست معاونت اقتصادی شد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور؛ در حاشیه نشست «الزامات پیاده‌سازی و اجرای قانون برنامه هفتم» که امروز چهارشنبه ۱۷ مردادماه برگزار شد، «سید حمید پورمحمدی»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن انتصاب «محمد قاسمی»، به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی، وی را از چهره‌های شناخته‌شده در محافل اقتصادی و مورد احترام بین صاحب‌نظران و متخصصان دانست.

پورمحمدی معاونت اقتصادی را دارای جایگاه ویژه‌ای در سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی کرد و افزود: انتظار می‌رود مأموریت‌های مهمی همچون دستیابی به اهداف کمَی و کیفی برنامه هفتم؛ توسعه مشارکت بخش خصوصی؛ به‌کارگیری ظرفیت‌های نهادهایی مثل شورای اقتصاد و صندوق توسعه ملَی برای تحقّق رشد اقتصادی؛ اجرای سیاست‌های توسعه دریامحور و بسط گفتگو و تعامل با مراکز علمی و تخصصی، با محوریت این معاونت تحقق یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه وظیفه اصلی مرکز روابط عمومی سازمان را تقویت خوشنامی و حیثیت سازمان عنوان کرد و بر حمایت همه‌جانبه از این مرکز برای ارتقای جایگاه سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، «محمد قاسمی»، دارای درجه دکتری در رشته اقتصاد بوده و عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. وی پیش از این به‌عنوان معاون اقتصادی و سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فعالیت می‌کرده است.

همچنین «پیمان میراب آستانه»، دارای درجه دکتری در رشته مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی است و سوابقی همچون مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت امور برنامه‌ریزی سالانه در امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور را در کارنامه خود دارد.

در این نشست، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، از زحمات و تلاش‌های «سعید شوال‌پور» معاون پیشین اقتصادی، و «مسعود میرزایی»، رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل، قدردانی و آقای شوال‌پور را به عنوان «مشاور رئیس سازمان» منصوب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه