English

جوابیه اداره برق در مورد قطعی‌ها:

با افزایش دما و مصرف، آسیب به تجهیزات در شبکه برق افزایش می‌یابد

پیرو انتشار گزارشی با عنوان قطعی گسترده برق در تهران در روزهای اخیر در برخی از خبرگزاری ها، پاسخ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ منتشر کرد.

 با افزایش دما و مصرف، آسیب به تجهیزات در شبکه برق افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج

، پیرو انتشار گزارشی با عنوان قطعی گسترده برق در تهران در روزهای اخیر در برخی از خبرگزاری ها، پاسخ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به شرح ذیل می باشد:

علیرغم افزایش و استمرار کم سابقه دمای هوا و فزونی بیش از حد رکورد مصرف برق در کشور با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم صنعت برق و شرکت توزیع برق تهران بزرگ و همراهی و همکاری مشترکان هیچ‌گونه قطعی برنامه‌ریزی برق در شهر تهران اعمال نشده است.

بدیهی است با افزایش دمای هوا و مصرف برق میزان وقوع حوادث و آسیب به تجهیزات در سطح شبکه‌های برق‌ رسانی نیز افزایش می‌یابد. 

با تلاش کارکنان صنعت برق تهران هرگونه وقوع قطعی برق ناشی از حوادث شبکه با استفاده از سامانه‌های هوشمند و رصد برخط شناسایی و با استفاده از پست‌های اتوماسیون و اعزام اکیپ‌های عملیاتی چندمنظوره در کمترین  زمان ممکن مرتفع می‌گردد.

گذر از شرایط فعلی نیازمند همراهی و همکاری مشترکان، کاهش مصارف برق غیرضروری و خودداری جدی از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه