English

۳۳ فرودگاه و مرز هوایی برای ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی دارد

آجیلیان، رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: طبق هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای ویژه اربعین از ۲۵ فرودگاه انجام می‌شود.

 ۳۳ فرودگاه و مرز هوایی برای ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، حسین آجیلیان رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تمهیدات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای سفرهای اربعین حسینی، گفت: امسال ۳۳ فرودگاه بین‌المللی و مرز هوایی متناسب با شرایط ناوگان آماده اعزام زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی افزود: در این رابطه با سازمان هواپیمایی کشوری مکاتبات لازم انجام شده است و هم اکنون از ۲۵ فرودگاه پرواز انجام می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به نتایج برگزاری جلسات با مدیران فرودگاه‌ها و مسئولان امنیت پرواز گفت: هماهنگی و توصیه‌های لازم در این جلسات به مسئولان ابلاغ شد.

آجیلیان یادآور شد: اگرچه فرودگاه‌ها از اول ماه صفر آمادگی پذیرش زائران اربعین حسینی را داشتند اما سفرهای اربعین طبق برنامه از ۲۴ مرداد تا ۱۲ شهریور انجام می‌شوند.

وی تاکید کرد: زائران محترم بلیت رفت و برگشت را از شهر مبدا خریداری کنند و توجه داشته باشند که فرودگاه محل تهیه بلیت نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه