English

رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

امسال از رکورد اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین عبور می‌کنیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امسال از رکورد اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین عبور می‌کنیم.

امسال از رکورد اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین عبور می‌کنیم
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در آئین آغاز عملیات پروازهای اربعین در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ شهید رییسی اولین جلسه را با موضوع اربعین برگزار کرد و رئیس دولت چهاردهم نیز در بدو حضور در دولت، اربعین را در اولویت قرار داد.

وی افزود: رهبری و رییس جمهوری و سایر سران قوا دغدغه اربعین دارند و در وزارت راه و شهرسازی نیز در همان ابتدای کار دولت سیزدهم شهید قاسمی با وضعیت نامطلوب سلامتی پیگیر خدمات زائران بود، وزیر راه و شهرسازی نیز همین دغدغه را دارد و شبانه روز در حال پیگیری کیفیت خدمات به زائران است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: با رعایت اصول ایمنی و امنیت، تعداد زائران پروازهای اربعین در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۰ هزار نفر، در سال ۱۴۰۱ به ۲۵۰ هزار نفر، در سال ۱۴۰۲ به ۴۵۰ هزار نفر رسید و امسال از رکورد اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین از مبدا ۲۸ شهر عبور می کنیم.

محمدی بخش گفت: در تلاش هستیم تا آنچه در شأن و تراز زائران سید الشهدا هست را ارائه کنیم در همین راستا، گروه‌های شبانه روزی به منظور نظارت و بازرسی و رسیدگی به زائران در سراسر کشور مستقر شده اند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه