English

مانور خیره‌کننده اپراتور ایرانی در آیین اربعین عراق!

تخفیف ویژه «کمپین اربعین همراه اول» برای زائرین اربعین حسینی

در «کمپین اربعین همراه» اول با کمترین تعرفه‌ رومینگ بین‌الملل، به‌صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت و همچنین تخفیف ویژه تعرفه‌ها در مصرف آزاد ارائه شده است.

تخفیف ویژه «کمپین اربعین همراه اول» برای زائرین اربعین حسینی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، همزمان با شروع آیین اربعین حسینی، اپراتور اول تلفن همراه کشور با راه‌اندازی کمپینی، ارائه خدمات خود برای زائرین اربعین حسینی را تسهیل کرده است.

در کمپین اربعینی همراه اول با کمترین تعرفه‌ رومینگ بین‌الملل، به‌صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت و همچنین تخفیف ویژه تعرفه‌ها در مصرف آزاد ارائه شده است و مشترکین اپراتور همراه اول می‌توانند با سیم‌کارت خود در زیارت اربعین 1403 علاوه بر بسته‌های تخفیفی و کمترین تعرفه‌ خدمات، از سهولت ارتباطات و دسترسی به اینترنت در کشور عراق، برخوردار شوند.

تخفیف تعرفه‌های همراه اول در بخش مکالمه، پیامک و اینترنت از 21 تا 90 درصد برای زائرین اربعینی اعمال می‌شود و این امر باعث شده حتی در صورت مصرف آزاد و عدم خرید بسته‌های ویژه نیز، خدمات همراه اول مقرون به صرفه‌تر از خدمات سیم‌کارت‌های عراقی باشد.

با تخفیف اعمال شده، هر دقیقه مکالمه با ایران با تعرفه آزاد، 18 هزار تومان و هر پیامک 3 هزار تومان است در صورتی که این تعرفه برای سیم‌کارت‌های عراقی 23 هزار تومان برای هر دقیقه مکالمه و بیش از 9 هزار تومان برای هر پیامک است. نرخ استفاده از اینترنت نیز 300 تومان به ازای هر مگابیت خواهد بود.

اعتبار زمانی بالای بسته‌ها، قیمت رقابتی و مناسب، دسترسی رایگان به بخش پیام‌رسان روبیکا و ...، دسترسی به وب سایت‌ بانک‌ها و انجام عملیات بانکی، خرید ریالی و صرفه‌جویی در ارز و وقت ازجمله مزایای استفاده از سیم‌کارت همراه اول به جای خرید سیم‌کارت‌های عراقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه