English

تبریک و اعلام آمادگی همکاری انجمن صنفی حمل و نقل ریلی مسافری با وزیر جدید راه و شهرسازی

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته طی پیامی انتخاب و اخذ رأی اعتماد خانم صادق مالواجرد از مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین زن در کسوت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تبریک گفت.

تبریک و اعلام آمادگی همکاری انجمن صنفی حمل و نقل ریلی مسافری با وزیر جدید راه و شهرسازی
به گزارش خبرگزاری موج

، ناصر بختیاری رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته طی پیامی ضمن تبریک انتخاب و اخذ رأی اعتماد خانم صادق مالواجرد از مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین زن در کسوت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این انجمن را برای همکاری با ایشان اعلام کرد. متن این پیام به این شرح است:

"سرکار خانم صادق مالواجرد

وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام و تحیات الهی

 با عرض تبریک انتخاب سرکار عالی توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت در دولت وفاق ملی و رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، امیدواریم حضورتان به عنوان اولین مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، منشأ خیرات و برکات فراوان برای مردم عزیز میهن عزیزمان باشد.

 رجای واثق داریم، استفاده از نقطه نظرات نخبگان و کارشناسان این صنعت، ذیل مدیریت جهادی حضرتعالی، منجر به ایجاد تحولی شگرف در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری از منظر شاخص‌های ایمنی، کمک به اقتصاد محیط زیست، مصرف بهینه سوخت و قیمت مناسب خواهد شد.

 بدینوسیله؛ آمادگی انجمن حمل و نقل ریلی مسافری را برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های آن وزارت‌خانه در صنعت ریلی اعلام می‌دارد.

 

ناصر بختیاری

رئیس هیأت مدیره

انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری

و خدمات وابسته"

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه