English

وزیر راه و شهرسازی:

خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی باید به بهترین نحو انجام شود

صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی باید به بهترین نحو انجام شود.

خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی باید به بهترین نحو انجام شود
به گزارش خبرگزاری موج

​، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی امروز و در اولین روز کاری خود در یک ارتباط زنده تلویزیونی اظهار کرد: خدا را شاکریم که اولین سفر و مأموریتم به شهر ایلام و پایانه‌های شهری و دیدن زوار عاشقی که به کربلا عازم هستند و می‌آیند، است.

وی افزود: این سعادت نصیب من شد که از پایانه‌های مرزی حتما بازدیدی داشته باشم. همانگونه که می‌دانید بیش از سه میلیون زائر امسال عازم کربلا و نجف شده‌اند و باید گفت حماسه کربلا پایانی ندارد، بنابراین خدمات‌رسانی به زائرین هم باید به بهترین نحو انجام شود. مقام معظم رهبری فرمودند زائران کربلا باید بدون دغدغه و آسان سفر کنند. تمام تلاش استاندار محترم و همکاران من و پیگیری نمایندگان در این راستا است.

 

بیشتر بخوانید:

رفع مشکلات مسافران و زائران در تاخیرهای پرواز از ضرورت اصلاحات مدیریتی است

 

صادق مالواجرد تصریح کرد: در این روزها تعداد بازگشت زائران اربعین بیشتر است و آماری که از استاندار محترم گرفتم، حاکی از آن است که بیش از ۲۲۰ هزار نفر به خاک ایران بازگشته‌اند و از خدمات‌رسانی به زوار که برمی‌گردند با سرعت بیشتری انجام می‌شود. خوشبختانه در بازدیدی که انجام شد وضعیت مناسب است البته که باید خدمات بهتری به زائر داده شود و ان‌شاالله در سال‌های بعد با کمک دولت و مجلس اتفاقات بهتری هم رخ خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه گزارش تخلفات توسط زائران توضیح داد: بازرسی که وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرده، مستقر است و هم نظارتی که استاندار محترم در پایانه پیش بینی‌کردند کاملل بر پایانه وجود دارد و اگر شکایتی وجود داشته باشد، مراجعه می‌کنند و به شکایات پاسخ‌گویی انجام می‌شود. بیش از ۵۰ درصد ورود و خروج زائران از مرز مهران است که خود مسئولیت را سنگین‌تر کرده است و من از زمانی که وارد این مرز شدم، دیدم استاندار محترم شبانه روز در حال زحمت کشیدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه