English

علیرضا سلمان‌زاده به عنوان مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا منصوب شد

دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، «علیرضا سلمان‌زاده» را به عنوان مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا منصوب کرد.

علیرضا سلمان‌زاده به عنوان مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج

، با حکم حسین دهقان ، «علیرضا سلمان زاده» به عنوان مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا منصوب شد.  

متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای سلمان‌زاده به شرح زیر است؛ 

«برادر عزیز جناب آقای مهندس علیرضا سلمان‌زاده

سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرعامل شرکت انرژی گستر سینا منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

، سلمان‌زاده که دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی است، پیش از این مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره شرکت حفاری شمال وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را عهده‌دار بوده است.  

همچنین مدیرعاملی و ریاست هیئت مدیره شرکت نفت فلات قاره ایران، مشاور معاونت توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت در امور توسعه میادین نفت و گاز، عضویت در هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت، مدیرعاملی و ریاست هیئت مدیره شرکت بازرگانی هنگ‌کنگ اینترترید و معاونت مدیرعامل شرکت نیکو از جمله سوابق کاری سلمان‌زاده به شمار می‌رود.  

ریاست اداره استانداردها و تجهیز سیستم‌های وزارت نفت، ریاست کمیسیون مناقصات شرکت نفت فلات قاره ایران، ریاست کمیته گاز طبیعی سازمان ملی استاندارد و سر تیم مذاکره‌کننده فروش نفت و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در شرکت نیکو از دیگر سوابق سلمان‌زاده در کارنامه حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه