English

رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد؛

برقراری آرامش در بازار طلا و لاستیک

صفایی گفت:در شرایطی که منطقه، درگیر مناقشات سیاسی و نظامی بود با تکیه بر تدابیر مدیران کارآمد اقدامات موثری انجام و آرامش موجود در بازار حفظ شد.

برقراری آرامش در بازار طلا و لاستیک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ، مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص ضرورت و اهمیت انتخاب مدیران شایسته و متخصص در حوزه‌های اقتصادی و تاثیر آن بر بازار گفت: همواره یکی از دغدغه‌های بازاریان و فعالان اقتصادی، ایجاد و حفظ امنیت و آرامش بازار بوده که این امر مستقیما متاثر از انتخاب مدیران شایسته و متخصص در این عرصه حساس و استراتژیک برای کشور است.

وی افزود: همچنین به موجب فشار تحریم‌های ناجوانمردانه تحمیل شده بر کشور در سالیان اخیر و تاثیر مستقیم آن بر بازار و ضرورت تعادل واردات، تولید داخلی، لجستیک، توزیع و…، انتخاب مدیران کارآمد و راهگشا در عرصه اقتصادی کشور از اهمیتی دوچندان برخوردار بوده است.

رئیس اتاق اصناف ایران یادآور شد: بر این اساس انتخاب‌های هوشمندانه با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیران در حوزه در امور بازرگانی وزارت صمت صورت گرفته است.

صفایی اظهار کرد: در شرایطی که منطقه، درگیر مناقشات سیاسی و نظامی بود با تکیه بر تدابیر مدیران کارآمد اقدامات موثری انجام و آرامش موجود در بازار حفظ شد.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته و به دنبال بحران‌های مقطعی که در بازار کشور رخ داد، همکاری‌های موثری از سوی وزارت صمت در حوزه‌های مختلف از جمله طلا و لاستیک برای برقراری آرامش در بازار صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه