English

استعفای رئیس سازمان بورس پذیرفته شد

شورای عالی بورس با استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کرد و انتخاب رئیس جدید به جلسه بعدی شورای عالی بورس در روز سه‌شنبه، موکول شد.

استعفای رئیس سازمان بورس پذیرفته شد
به گزارش خبرگزاری موج

، در پی استعفای صبح امروز مجید عشقی رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار ، عصر امروز، شنبه ۱۷ شهریورماه، نشست فوق‌العاده شورای عالی بورس با هدف بررسی استعفای مجید عشقی و با ریاست عبدالناصر همتی - وزیر امور اقتصادی و دارایی، در محل وزارت اموراقتصادی و دارایی، برگزار شد. در این نشست موضوع استعفای مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و اوراق بهادار، مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد.

همچنین، در جلسه امروز شورای عالی بورس مقرر شد، رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته ۲۰ شهریور ماه، برگزیده و معرفی شود.

 

بیشتر بخوانید:

امروز جلسه فوق‌العاده شورای عالی بورس برگزار می‌شود

 

گفتنی است؛ در پی واکنش‌های دولتی و رسانه‌ای به موضوع دریافت وام میلیاردی از سوی رئیس و چهار تن از اعضای هیأت مدیره سازمان بورس که طی نامه‌ای از طرف سازمان بازرسی کل کشور خطاب به عبدالناصر همتی - وزیر امور اقتصادی و دارایی، فاش شد و ورود وزیر اقتصاد به این موضوع را در پی داشت،  صبح امروز مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار - استعفای خود را به شورای عالی بورس که ریاست آن را وزیر اقتصاد بر عهده دارد، ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه