English

وزیر جهاد کشاورزی:

بدنبال امنیت غذایی و تولید اقتصادی محصولات کشاورزی هستیم

نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی دنبال امنیت غذایی و تولید اقتصادی محصولات کشاورزی و همچنین فعالیت اقتصادی سودآور هستیم.

بدنبال امنیت غذایی و تولید اقتصادی محصولات کشاورزی هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، غلامرضا نوری در جمع فعالین و تشکل‌های بخش کشاورزی آذربایجان غربی، افزود: بحث دریاچه ارومیه برای همه مهم است و همه برنامه‌ها باید با توجه به وضعیت دریاچه ارومیه پیش رود و به اصلاح روش آبیاری در حوضه آبریز دریاچه ارومیه توجه شود.

وی با بیان اینکه، به دنبال امنیت غذایی و تولید اقتصادی محصولات کشاورزی هستیم، ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی دنبال امنیت غذایی و تولید اقتصادی محصولات کشاورزی و همچنین فعالیت اقتصادی سودآور هستیم.

نوری با اشاره به اینکه در قانون جایگاه ویژه ای برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: باید با برگزاری نشست‌ها تخصصی، نکته نظرات بخش خصوصی شنیده شود و جا بیافتد و کارها بدون شعار دادن له تشکل‌ها واگذار شود.

وی با تاکید بر واگذاری برخی امور به بخش خصوصی نیز عنوان کرد: باید برخی اختیارات به بخش خصوصی و استانداران استان‌های مرزی واگذار شود.

وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: مصرف بهینه آب خیلی مهم است تمهیداتی اندیشیده شده است و اختیاراتی به استان‌ها داده شده تا ناترازی های برق مدیریت شود و بهره برداران خیلی متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه پول گندم کاران و کلزا کاران طبق لیست در حال پرداخت است، خاطر نشان کرد: نمی‌گزاریم تولید فدای تنظیم بازار شود و همسو با تولید، توزیع انجام می‌دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در بحث برق خورشیدی اعلام آمادگی کرده‌ایم و هیچ مشکلی در تأمین زمین برای ایجاد مزارع خورشیدی نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه