English

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

علی‌اکبر مرزبان، عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی شد

با حکم وزیر راه و شهرسازی، علی‌اکبر مرزبان به سمت عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

علی‌اکبر مرزبان، عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی شد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، به پیشنهاد علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و با حکم فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، علی‌اکبر مرزبان به مدت سه سال به سمت عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

در حکم انتصاب علی‌اکبر مرزبان آمده است، با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد صورتجلسه شماره 09/486/ص مورخ 1403/04/06 فوق‌العاده شورای‌عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم به عنوان "عضو عیات عامل و معاون امور دریایی سازمان" به مدت سه سال منصوب می‌شوید.

علی‌‌اکبر مرزبان دارای فوق‌لیسانس مدیریت امور دریانوردی از دانشگاه جهانی دریانوردی سوئد و دانشجوی دکتری حقوق بین‌‌‌الملل (در مرحله ارائه رساله) است.

وی در طول 30 سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولیت‌‌هایی همچون مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌‌های تخصصی و بین‌‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر، ۸ سال نمایندگی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌‌المللی دریانوردی در لندن، نماینده ایران در صندوق بین‌المللی جبران خسارت‌های ناشی از آلودگی دریایی کشتی‌ها (IOPC)، ریاست امور حقوقی و قراردادهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان را در کارنامه خود دارد.

در کارنامه علی‌اکبر مرزبان علاوه بر تدریس دوره‌های پیشرفته دریایی و حقوقی، تالیف چندین مقاله در حوزه حقوقی و دریایی و کتابی با عنوان «سازمان بین‌المللی دریانوردی و نقش آن در توسعه صنعت کشتیرانی و حقوق بین‌الملل دریایی» نیز به چشم می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه