English

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از امروز ۱۸ تا ۲۱ شهریور امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

،هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد؛ این رویداد بین‌المللی با حضور کشورهایی از چین، ایتالیا، تایوان، کره، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان، اسپانیا و روسیه برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی نمایشگاه ایران پلاست، فرید دوستی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، رعایت استانداردهای بین‌المللی و ایجاد تعامل فکری با انجمن‌ها، تشکل‌ها، شرکت‌های داخلی و خارجی و تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات است. هجدهمین نمایشگاه پتروشیمی ایران فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات فعالان صنعت پلیمر و مذاکره بین مدیران شرکت‌های پتروشیمی ایرانی و نمایندگان شرکت‌های خارجی است.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به تلاش‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای بازگرداندن نگاه بین‌المللی و جذب شرکت‌های خارجی به صنعت پتروشیمی ایران اشاره کرد و گفت: این امر می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید در این صنعت باشد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با رایزنی و مذاکره با نمایندگان شرکت‌های خارجی حاضر در بزرگ‌ترین رویداد صنایع پلیمر و پلاستیک به‌دنبال گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه بوده و هستند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۱۸ تا ۲۱ شهریور امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه