English

۴۰۶ همت درآمدهای مالیاتی در ۵ ماهه امسال وصول شد

براساس آمار سازمان امور مالیاتی کشور، ۴۰۶ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در منابع مالیات‌های مستقیم و کالاها و خدمات در پنج ماه امسال وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴۴ درصدی را دارد.

 ۴۰۶ همت درآمدهای مالیاتی در ۵ ماهه امسال وصول شد
به گزارش خبرگزاری موج

، درآمدهای مالیاتی در پنج ماه امسال نسبت به رقم مصوب قانون بودجه ۸۰ درصد محقق شده و بر اساس گزارش  ، ۲۸۵ هزار میلیارد تومان از مجموع وصولی درآمدهای مالیاتی به مالیات‌های مستقیم اختصاص دارد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۸ درصدی دارد؛ مالیات‌های مستقیم شامل مالیات بر اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت می‌شود.

همچنین در بازه زمانی ذکر شده، ۱۹ هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان مالیات اشخاص حقوقی وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۸ درصدی را نشان می‌دهد.

سهم مالیات بر درآمدها در پنج ماهه امسال، هفت هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان است که مالیات از حقوق کارکنان بخش عمومی و خصوصی معادل ۱۲ درصد و سهم مالیات مشاغل حدود ۶ درصد از کل مالیات وصولی است.

لازم به ذکر است، ۱۲۱ هزار میلیارد تومان از مجموع وصولی درآمدها مربوط به کالاها و خدمات (با ۵۶ درصد تحقق نسبت به بودجه و ۲۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه