English

«سایپا» و پاسخگویی به نیاز بازار خودرو؛ از توسعه تولیدات داخلی تا واردات خودروهای برقی

شرکت سایپا در دوره مدیریت جدید سعی کرده تا با افزایش تولیدات داخلی، تکمیل سبد محصولات خود و واردات خودروهای برقی و بنزینی، نیاز روزافزون بازار خودرو کشور را پاسخگو باشد.

«سایپا» و پاسخگویی به نیاز بازار خودرو؛ از توسعه تولیدات داخلی تا واردات خودروهای برقی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، گروه خودروسازی سایپا در سال جاری با هدف پاسخگویی به نیازهای روزافزون بازار و تکمیل سبد محصولات خود، اقدامات قابل توجهی هم در راستای افزایش تولیدات و هم در زمینه واردات خودروهای اقتصادی انجام داده است.

تولید و عرضه خودروهای جدیدی مانند شاهین اتوماتیک، شاهین پلاس و اطلس در شرکت سایپا و همچنین سهند و P90 (ال 90 ایرانی) در شرکت پارس خودرو، گام مهمی در این راستا بوده است. علاوه بر این، سایپا از بازار خودروهای وارداتی نیز جانمانده و تحویل خودروهای وارداتی چانگان CS35 و CS55 پلاس علی‌رغم مشکلات ارزی و گمرکی، نشان از تلاش‌های مستمر این گروه خودروسازی دارد.

سایپا در ۵ ماهه ابتدایی امسال 3 هزار و 108 دستگاه خودرو شامل چانگان (CS35 پلاس، CS55 پلاس) و خودرو برقی سینوگلد را از گمرکات ترخیص کرده است.

این گروه خودروسازی همچنین پیگیر واردات خودروهای برقی جدیدی مانند تاکسی برقی EADO EV 460، است و اضافه بر آن هماهنگی‌هایی برای ورود محصولات نیسان سیلفی و رووی(شریک تجاری ام جی در بازار چین) به بازار کشور انجام شده است. در داخل کشور نیز، تولید و عرضه خودروهای جدید آریا و  (C3XR) در آینده نزدیک از سوی سایپا برنامه‌ریزی شده است.

مهندس توسلی مهر مدیرعامل شرکت سایپا و تیم مدیریتی گروه سایپا با وجود چالش‌های موجود، توانسته‌اند با تلاش‌های مضاعف و پیگیری‌های مستمر، اقدامات موثری در جهت توسعه محصولات و پاسخگویی به نیازهای مشتریان انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه