English

بازگشت حرفه ای ها به صمت

موج اخبار خوشحال کننده از انتصاب های جدید و بازگشت مدیران باسابقه به وزارت صنعت، معدن و تجارت در راه است.

بازگشت حرفه ای ها به صمت
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، بنا به اخباری که از منابع موثق به بیرون درز کرده است تا پایان این هفته انتصابات مهمی در ستاد و سازمان های تابعه این وزارتخانه در هر سه حوزه  صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد.

تعلل در تغییرات این وزارتخانه مهم و کلیدی، سبب ایجاد پرسش ها و حدس و گمان هایی در این خصوص شده بود و به نظر می رسد که ترکیب افراد جدید بکار گرفته شده تا حدودی چشم انداز تغییرات آتی وزارت صمت را مشخص سازد

گفته می شود که همکاران جدید سید محمد اتابک را آن دسته از مدیرانی شامل می شود که قبل از این نیز در وزارتخانه حضور داشته و در سال اخیر مجبور به ترک این وزارتخانه شده بودند. 

استفاده بیشتر از بدنه وزارتخانه، خواسته و مطالبه اغلب کارشناسان و مشوران آشنا به سوابق و ماموریت های وزارت صمت بود که به نظر می رسد این امر درآستانه تحقق قرار گرفته است.

همچنین استفاده ازنخبگان  قومیت ها و مذاهب  و نیز بکار گیری باورمندان به گفتمان دولت وفاق ملی در سطوح مختلف مدیریتی وزارتخانه، از دیگر خواسته هایی است که امید می رود در دستور اقدام و انجام قرار بگیرد. ظاهرا وزیر صمت اذعان کرده است که قصد دارد از نخبگان اهل سنت در مناصب مدیریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه