English

نجات جان ۳ صیاد با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

معاون دریایی بندر سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری ناجی ۲۴، سه صیاد مضطر در آب‌های محدوده تحت نظارت این اداره کل بنادر و دریانوردی نجات یافتند.

نجات جان ۳ صیاد با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار
به گزارش خبرگزاری موج

، سید احمد هاشمی معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان ۳ صیاد با هماهنگی مرکز جست جو و نجات دریایی بندر چابهار خبر داد و گفت: این قایق صیادی با سه سرنشین به علت نقص فنی در فاصله ۱۰ مایلی از بندر چابهار در دریا سرگردان بود که طی عملیاتی با همکاری ناجی ۲۴ و هماهنگی (MRCC) چابهار سرنشینان این قایق صیادی نجات یافته و در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

این مقام مسئول به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج‌ها توصیه کرد: حتماً صیادان در زمان اعزام به صید از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس ۰۵۴۳۵۳۲۱۴۱۵ مرکز هماهنگی جست جو و نجات دریایی اطلاع حاصل نمایند و به صیدگاه‌های مشخص اعزام شوند.

وی همچنین تاکید کرد: صیادان اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و تجهیزات ایمنی از قبیل لایف رأفت، حلقه نجات و جلیقه نجات که باید به تعداد پرسنل شناور باشد به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه