English

وزیر اقتصاد:

رئیس سازمان بورس باید کت دربیاورد و کارها را حل کند/شیوۀ ادارۀ اقتصادی کشور ایراد دارد

وزیر اقتصاد گفت: تنها راه تامین مالی غیر تورمی بازار سرمایه است.وباید کمک کنیم همه دوباره اعتماد کنند و به بورس بیایند تا بازار سرمایه دوباره نقش موثری در تامین مالی داشته باشد.

رئیس سازمان بورس باید کت دربیاورد و کارها را حل کند/شیوۀ ادارۀ اقتصادی کشور ایراد دارد
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: همۀ کارهایی که صورت می‌گیرد برای رفاه مردم است. تولید بخش مهمی از آن به بازارها برمی‌گردد و بازار اگر خوب حرکت نکند به تولید لطمه می‌زند.

همتی گفت:این شیوۀ ادارۀ اقتصادی کشور ایراد دارد و فکر می‌کنم با هماهنگی تامین مالی زیر ساخت که مجلس به تصویب رساند، هم‌ افزایی نهادهای مالی را دربر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود سرمایه داریم بیان کرد: جاهایی مانند بورس که جای اطمینان و اعتماد مردم است از بین رفته و باید این اعتماد را برگردانیم.

وزیر اقتصاد افزود: از آقای صیدی خواهش دارم که به میدان بیاید و با فعالان بازار و مردم صحبت کند و وضعیت شرکت‌ها و بازار را مطرح کند و به مردم امید دهد. 

همتی تصریح کرد:امیدوارم با کمک همه متولیان بورس به جایگاه اصلی خود بازگردد. 

به گفته وی تنها راه تامین مالی غیر تورمی بازار سرمایه است و باید کمک کنیم همه دوباره اعتماد کنند و به بورس بیایند تا بازار سرمایه دوباره نقش موثری در تامین مالی داشته باشد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید اعتماد مردم به بورس را برگردانیم ادامه داد:همۀ کارهایی که صورت می‌گیرد برای رفاه مردم است. 

وی یاد آور شد:الان گفته می شود که برای واردات قهوه ارز ۴۵ هزار تومانی در نظر گرفته اند اما در بازار نرخ آن دو برابر است.

چرا باید ارز را با نرخ پایین از پتروشیمی بگیرند و قهوه را با ۲ برابر قیمت در بازار بفروشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه