English

ایران در ساخت گلخانه ها به خودکفایی رسیده است

مجری طرح گلخانه‌ های کشور گفت:درحال حاضر کشور در دانش و تکنولوژی ساخت گلخانه ها به خودکفایی رسیده است و این دانش به کشورهای دیگر صادر می شود که شرکت های ایرانی در پروژه‌ های خارجی و با تولیدکنندگان دیگر رقابت می کنند

ایران در ساخت گلخانه ها به خودکفایی رسیده است
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مجری طرح گلخانه‌ های کشور مهدی لطفی زاده در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی اظهارداشت: مبلغ ۷۳۰ همت منابع اعتبار برای تحقق این برنامه همچون مطالعات، تجهیز نیروی کار ماهر، پایانه‌ های صادراتی و سوخت لازم است.

وی با بیان اینکه نرخ تسهیلات برای مناطق برخوردار ۱۴ درصد و غیر برخوردار ۱۲ درصد است اضافه کرد: از محل منابع تبصره ۱۸ و ماده ۵۲ تسهیلات تخصیص پیدا می‌کند و به استان‌ ها ابلاغ می‌شود که امیدواریم بتوانیم پاسخگوی متقاضیان باشیم.

وی تصریح کرد: درحال حاضر کشور در دانش و تکنولوژی ساخت گلخانه ها به خودکفایی رسیده است و این دانش به کشورهای دیگر صادر می شود که شرکت های ایرانی در پروژه‌ های خارجی و با تولیدکنندگان دیگر رقابت می کنند.

لطفی زاده ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی با سیاست گذاری های حمایتی از شرکت‌ های تولید کننده گلخانه ای حمایت می‌کند.

مجری طرح گلخانه‌ های کشور گفت: برگزاری نمایشگاه‌ ها در سطح بین‌المللی و داخلی در زمینه توانمندسازی تولید کنندگان گلخانه بسیار کمک می‌کند و آیفارم یکی از این نمایشگاه‌ ها است که در زمینه انتقال دانش و تکنولوژی و بروز رسانی آن موثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه