English

آغاز جشنواره «جزیره شاد» در کیش

با شروع فصلی جدید در جزیره زیبای کیش اولین جشنواره «جزیره شاد» با برنامه‌های متنوع و شاد؛ در جزیره کیش آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

آغاز جشنواره «جزیره شاد» در کیش
به گزارش خبرگزاری موج

، مهدی ذوقی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بیان مطلب فوق اعلام کرد:  این برنامه برای شادی و نشاط مردم و توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این جشنواره توسط مردم علاقمند به جزیره کیش برگزار می‌شود و سازمان منطقه آزاد کیش مانند گذشته نقش نظارتی و حمایتی خواهد داشت .

سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش همچنین گفت: این جشنواره آغازی برای برگزاری برنامه‌های سالیانه گردشگری خواهد بود و رویداد پیش‌رو با محوریت موسیقی و غذا به عنوان سرآغاز برنامه‌های بعدی خواهد بود.

ذوقی همچنین به اجرای طرح زیست شبانه همزمان با این رویداد اشاره کرد و گفت: در مکان‌های مخصوصی در سواحل کیش هم تفریحات شبانه در چهارچوب قوانین و شئونات اسلامی برگزار خواهد شد .

در این برنامه علاوه بر اجرای موسیقی ایرانی و استندآپ‌‌کمدی؛ در غرفه‌هایی موادغذایی و نوشیدنی با قیمت‌های مناسب عرضه خواهد شد.

گفتنی است جشنواره «جزیره شاد» از دوشنبه سوم مهر ماه به مدت دو هفته هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا پاسی از شب در کنار تالار شهر کیش برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه