English

وزیر جهاد کشاورزی:

بنا داریم که از رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی بهره گیریم

نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بنا داریم که از رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی و کل کشور بهره گیریم.

بنا داریم که از رفتار جهادی در وزارت جهاد کشاورزی بهره گیریم
به گزارش خبرگزاری موج

، غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی  در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که امروز در جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد سازندگی با فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل شکل گرفت و با شعار همه با هم سازندگی بزرگی را در کشور ایجاد کردند تا خرابی‌های دوران ستم‌شاهی را بازسازی کنند. اما در این دوران استکبار جهانی جنگ سختی را به ما تحمیل کرد که جهادگران ما پیروز میدان حق بر باطل شدند.

وی افزود: طی ۸ سال دفاع مقدس ۵۴۰ هزار نفر به جبهه‌های جنگ اعزام شدند. ۳۴۰۰ نفر شهید شدند و ۲۴ هزار نفر از این تعداد به درجه جانبازی رسیدند و ۱۲۰۰ نفر نیز به عنوان آزاده این رنج را سال‌ها تحمل کردند. این افراد خدمات مهمی را در میدان جنگ ارائه دادند.

نوری قزلجه ادامه داد: راه‌اندازی پادگان حمیدیه، احداث خندق دفاعی، پل بعثت، پل شناور خیبر در جزیره مجنون، بزرگراه سیدالشهدا، پل قادر در مناطق صعب العبور شمال غرب، ۱۲ هزار کیلومتر راه‌سازی، ۷ هزار کیلومتر خاکریز، ۲۹ هزار مورد سنگر، ۵ هزار مورد پل، احداث ۶۴۳ مورد سکو، ۳۰ مورد سدسازی، عمق‌یابی دریایی، ساخت دستگاه‌های نظامی و... و. از جمله خدمات جهادگران در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود.

وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز تلاش جهادگران در حوزه سازندگی، علمی، آموزشی، عمران و آبادانی روستاها ادامه داشت. امروز نیز ما در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان ادامه‌دهندگان راه این عزیزان بنا داریم رفتار جهادی را در تمام امور به کار گیریم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: تلاش می‌کنیم رفتار جهادی را اول در جهاد کشاورزی و سپس در تمام کشور به کار گیریم. در این دولت وفاق بنا داریم این فرهنگ را در سیستم وزارت جهاد کشاورزی بیش از پیش جاری کنیم.

وی افزود: از تمام نماینگان مجلس و... و. بابت کمک به شکل‌گیری دولت وفاق و اعتماد مجلس و مردم و حمایت مقام معظم رهبری تشکر کرده و تلاش می‌کنیم پاسخگوی این حمایت‌ها باشیم.

نوری قزلجه در پایان تصریح کرد: در این مسیر ما نیازمند کمک‌های مردم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه