English

رایتل زیرساخت‌ها و فرایندهای ذوب آهن اصفهان را هوشمندسازی می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری مشترک رایتل و ذوب آهن اصفهان، از هلدینگ‌های وابسته به شستا برای هوشمندسازی زیرساخت‌ها و فرایندهای ذوب آهن اصفهان به امضای طرفین رسید.

رایتل زیرساخت‌ها و فرایندهای ذوب آهن اصفهان را هوشمندسازی می‌کند
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت ذوب آهن اصفهان، از هلدینگ‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ظهر امروز پنج‌شنبه ۵ مهرماه در حاشیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس) برگزار شد.  

در این مراسم که حسین ملازاده مدیرعامل رایتل و مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان حضور داشتند، دو شرکت رایتل و ذوب آهن اصفهان در زمینه هوشمندسازی زیرساخت‌ها و فرایندهای و توسعه هوش مصنوعی صنعتی تفاهم همکاری ویژه منعقد کردند. 

از اواخر سال گذشته، اقدامات مختلفی برای هوشمندسازی هلدینگ‌های شستا و تحول دیجیتال در آن‌ها آغاز شده است.  

این تفاهم‌نامه، در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ارتقای جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی و نیز مصوبات برنامه هفتم توسعه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های هوشمندسازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ‌های شستا و در نتیجه افزایش بهره‌وری و شفافیت منعقد شد.  

محور همکاری در این تفاهم‌نامه، ارایه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی توسط رایتل به ذوب آهن به‌منظور افزایش بهره‌وری، افزایش درآمد یا کاهش هزینه، کاهش خطاهای انسانی، افزایش کارایی و بهبود تجربه مشتری است.  

با امضای این تفاهم‌نامه طرفین حد اعلای تلاش خویش را برای گسترش توان ملی در زمینه موضوع این تفاهم‌نامه و نیل به خوداتکایی ملی مبذول خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه