English

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری پیگیری می‌شود

وزیر ارتباطات گفت: ما یک تکلیف برنامه‌ای داریم که ۲۰ میلیون پوشش را تا پایان برنامه ایجاد کنیم. این به معنای اتصال خانوارها نیست چرا که باید درخواست اتصال از طریق خانوارها باشد و در واقع مصرف کننده باید درخواست استفاده از این را بدهد.

 20 میلیون پوشش فیبر نوری پیگیری می‌شود

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هفته جهانی فضا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج در رابطه با فیبر نوری خانوارها اظهار کرد: ما در اینجا دو مفهوم مجزا داریم که خوب است شفاف سازی شود؛ یکی بحث پوشش و دیگری بحث اتصال است. بعضی اوقات این واژه‌ها با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. ما یک تکلیف برنامه‌ای داریم که ۲۰ میلیون پوشش را تا پایان برنامه ایجاد کنیم. این به معنای اتصال خانوارها نیست چرا که باید درخواست اتصال از طریق خانوارها باشد و در واقع مصرف کننده باید درخواست استفاده از این را بدهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: این بحث همین امروز صبح در دستور کار قرار گرفت و انشالله ظرف هفته آینده ما این برنامه را با برش مشخصی در خدمت مردم عزیزمان خواهیم گذاشت. پوشش تا به امروز در قالب خود اظهاری بوده است اما باور ما این است که باید مجموعه سازمان تنظیم و قرارداد ارتباطات رادیویی ما به موضوع ورود بکند و این خود اظهاری را پایش کرده و یک نتیجه قطعی اعلام کند.

به گفته وی در خصوص شرکت‌ها نیز ما یک بازنگری می‌کنیم تا مناسب با کارکرد و رضایت  مردم باشند. اگر عملکرد قابل قبول و مناسب باشد، طبیعتاً مانعی برای شرکت‌های تامین کنده فیبر نوری نخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه