English

دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در آذرماه برگزار می‌شود

رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت نیرو با بیان اینکه دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر اوایل آذرماه سال جاری به میزبانی شهر دوحه برگزار می‌شود، افزود: در حاشیه این نشست نمایشگاهی با هدف معرفی دستاورد‌های اقتصادی و تجاری ایران برپا می‌شود.

دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در آذرماه برگزار می‌شود

به نقل از وزارت نیرو ، مجتبی اکبری، با اشاره به برگزاری نشست مشترک دبیران کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به کشور قطر، کمیته پیگیری نهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در شهر دوحه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست تمامی مفاد و بند‌های نهمین کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر با حضور "صالح المانع" دبیر قطری این کمیسیون و معاون وزیر صنعت قطر بررسی شد.

اکبری تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا دهمین نشست کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر اوایل آذرماه سال جاری به میزبانی شهر دوحه و با حضور تجار و فعالان اقتصادی ایرانی برگزار شود.

دبیر ایرانی کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر افزود: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در حاشیه دهمین کمیسیون مشترک نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی با حضور تجار ایرانی برپا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه