English

تکذیب خالی بودن اسکله‌های بندر شهید رجایی توسط مدیرکل بنادر هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تکذیب شایعات تعطیلی این بنادر به‌واسطه تهدیدات دشمن صهیونیستی گفت: تصاویری از تخلیه بنادر استان بازنشر شده است، این تصاویر تکذیب می‌شود و بنادر استان با ظرفیت کامل در حال خدمات‌دهی هستند‌.

تکذیب خالی بودن اسکله‌های بندر شهید رجایی توسط مدیرکل بنادر هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج اقتصادی

، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: نه تنها ظرفیت اسکله‌های بندر شهید رجایی تکمیل است و ضریب اشغال بسیار بالاست بلکه در لنگرگاه هم چندین فروند کشتی و شناور در انتظار پهلوگیری هستند و این انتظار هم به دلیل پُر بودن اسکله‌هاست و باید علمیات تخلیه و بارگیری برای یک کشتی انجام شود تا کشتی دیگر از لنگرگاه به اسکله منتقل شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره انتشار این تصاویر دروغین و ارتباط دادن آن به تهدیدات دشمن برای هدف قرار دادن زیرساخت‌ها کشور در ادامه بیان داشت: تدابیر پدافندی برای مواقع حساس را در نظر داریم اما این تدابیر به مفهوم این نیست که در روال طبیعی بندر خلالی ایجاد شود. بندر طبق روال سابق علمیات مرتبط را انجام می‌دهد و تدابیری هم اندیشیده شده که اگر مورد خاصی پیش آمد بتوانیم در لحظه با آن مقابله کنیم.

عباس‌نژاد در پایان افزود: همواره در هر شرایط نظارت و مباحث امنیتی را دنبال می‌کنیم اما همزمان بندر روال طبیعی خود را انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه