English

محمد احمدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز دوشنبه ۱۶ مهر ماه در حکمی محمد احمدی را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

محمد احمدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران شد
به گزارش خبرگزاری موج

، با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمد احمدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران شد.

در حکم سیدستار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران» منصوب می شوید.

وزیر ارتباطات در این حکم انتصاب آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.

محمد احمدی، دانش آموخته دکتری مدیریت کسب و کار از دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این مسوولیت هایی چون معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، معاونت دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت آموزش و امور دانشجویی دانشکده پست و مخابرات را بر عهده داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه