English

دورهمی برندهای گروه صنعتی فردا در تبریز

شهر تبریز در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ مهرماه میزبان صنعت خودرو ایران است. گروه صنعتی فردا در این رویداد مهم خودرویی با حضور ۳ برند FMC، MG و فردا دیزل حاضر خواهد بود.

دورهمی برندهای گروه صنعتی فردا در تبریز
به گزارش خبرگزاری موج

، نمایشگاه خودرو تبریز به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت خودرو است که از روز ۱۷ مهرماه آغاز به کار خواهد کرد. گروه صنعتی فردا به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه‌های متنوع خودرویی مانند تولید و مونتاژ و واردات خودروهای سواری و تجاری با طیف متنوعی از محصولات شرکت‌های زیرمجموعه خود در شهر تبریز حاضر خواهد شد.

در این رویداد خودرویی، فردا موتورز با برند FMC خودروهای سوبا M۴، فردا T۵، فردا SX۵ و فردا ۵۱۱ را به نمایش می‌گذارد. علاقمندان به خرید محصولات FMC در شهر تبریز می‌توانند باحضور در غرفه اقدام به خرید خودرو موردنظر خود بکنند.

علاوه بر خودروهای تولیدی FMC، علاقمندان به خرید خودروهای وارداتی هم در غرفه گروه صنعتی فردا شاهد حضور سبد کامل محصولات وارداتی برند ام جی خواهند بود. خودروهای ام جی ۵، ام جی GT و ام جی ۴ طیف جذابی از محصولات به روز و مدرن ام جی است که در نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد. خبر خوش فردا موتورز برای علاقمندان به خودروهای خاص، حضور گل سرسبد محصولات برند وارداتی ام جی، سایبراستر GT در تبریز است.

در آستانه تحویل ام‌جی‌های ۵ و  GT فروخته شده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی و پس از استقبال بسیار گسترده از محصولات این برند، کارشناسان فروش گروه صنعتی فردا جهت تسهیل در اطلاع‌رسانی فروش‌های بعدی این محصولات، در نمایشگاه خودرو تبریز، اطلاعات علاقمندان به خرید را ثبت می‌کنند.

در کنار دو برند مطرح فردا موتورز و ام جی، محصول دیگری که در غرفه گروه صنعتی فردا به نمایش درخواهد آمد، خودرو جیلی آزکارا است. فردا موتورز که سالهاست در زمینه واردات محصولات برند جیلی فعالیت می‌کند و سال گذشته نیز تعداد قابل توجهی خودرو جیلی آزکارا را وارد و در بازار عرضه کرد، با نمایش این محصول در تبریز خبر خوش ادامه عرضه و واردات محصولات این برند محبوب را هم برای علاقمندان دارد.

و در آخر گروه صنعتی فردا متقاضیان خرید خودروهای تجاری را هم در نمایشگاه تبریز بی‌نصیب نمی‌گذارد و فردا دیزل با دو محصول کارآمد و محبوب خود یعنی کشنده‌های FD۵۶۰ و FD۵۵۰  میزبان این دسته از بازدیدکنندگان خواهد بود. محصولات تجاری گروه صنعتی فردا موتورز هم شرایط فروش داشته و متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در نمایشگاه اقدام به خرید آن بکنند.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز در روزهای سه شنبه تا جمعه ۲۰ مهر، از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود. علاقمندان به بازدید از محصولات گروه صنعتی فردا می‌توانند با مراجعه به سالن امیرکبیر در این مجموعه نمایشگاهی از خودروهای FMC، MG و FD دیدن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه