English

تخلیه و بارگیری همزمان ۱۴ فروند شناور در بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان از انجام عملیات تخلیه و بارگیری ۱۴ فروند شناور به طور همزمان در بندر شهید باهنر خبر داد.

تخلیه و بارگیری همزمان ۱۴ فروند شناور در بندر شهید باهنر
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از سازمان بنادرودریانوردی، حمیدرضا محمد حسینی تختی در این ارتباط اظهار کرد: بندر شهید باهنر به عنوان یکی از بنادر مهم کشور در استان هرمزگان از رشد قابل توجهی در حوزه تخلیه و بارگیری کالا برخوردار بوده است. 

وی با اشاره به اینکه امروز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه عملیات تخلیه و بارگیری ۱۴ فروند شناور به طور همزمان در این بندر در حال انجام است، افزود: در حال حاضر تخلیه خودروهای وارداتی و کانتینرهای یخچالی در بندر شهید باهنر در حال انجام است. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان با تاکید بر اینکه از روز گذشته کلیه اسکله‌های بندر شهید باهنر تکمیل ظرفیت شده است، تصریح کرد: بارگیری کالاهایی مانند نمک، شیشه، کربنات کلسیم و غیره در شناورهای مختلف دنبال می‌شود و امروز یکی از شلوغ‌ترین روزهای کاری بندر شهید باهنر در مهرماه است. 

محمدحسینی تختی گفت: بارگیری تره‌بار صادراتی به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس نیز طبق روال روزانه فعالیت‌های این بندر دنبال می‌شود و هیچ خللی در روند فعالیت‌ها وجود ندارد. 

این مقام مسئول اضافه کرد: چند شناور هندی نیز در حال حاضر پهلودهی شده و کار بارگیری اقلامی مانند ماکارونی در این شناورها صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه