English

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به خبرگزاری موج؛

پرداخت ۱۶۷ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران

رئیس سازمان برنامه و بودجه ازپرداخت ۱۶۷ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران خبر داد.

پرداخت ۱۶۷ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران

سید حمید پورمحمدی رئیس سازمان برنامه بودجه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: خوشبختانه فرصتی فراهم شد تا روز گذشته در صحن علنی مجلس این موضوع را خدمت نمایندگان محترم مجلس توضیح دهم. در این فرصت دو موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مطالبات گندمکاران را که دچار مشکل قانونی بود،‌ مطرح کردم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شب گذشته رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به همراه روسای کمیسیون بودجه و کمیسیون اقتصاد مهمان آقای رئیس جمهور بودند و وزرای اقتصادی ذی‌ربط هم در جلسه حضور داشتند و با هم صحبت کردند. موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در دولت مصوب شد و انشالله با ابلاغ این مصوبه، سازمان اداری استخدامی و صندوق‌ها احکام بازنشستگان را صادر خواهند کرد و به حمدالله این موضوع حل شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در مورد مطالبات گندمکاران هم به لطف الهی ۱۲ میلیون تن گندم خریداری شد که قیمت تقریبی که دولت برای آنها باید بپردازد چیزی حدود ۲۲۰ هزار میلیارد تومان است که تا الان ۱۶۷ هزار میلیارد تومان که در قانون بودجه پیش‌بینی شده، پرداخت شده است. برای پرداخت مازاد بر آن اجازه قانونی نداشتیم اما در هماهنگی بین سران قوا انشاالله این موضوع در جلسه سران قوا مطرح خواهد شد. قرار است به سازمان برنامه و بودجه مجوزی داده شود که بتواند به فوریت مطالبات گندمکاران به خصوص آنهایی که در مناطق سردسیر هستند و مطالباتی نگرفته‌اند، وصول شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه