English

تاکید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر رعایت کامل مسائل کارشناسی و فنی در پروژه‌های مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در همایش فصلی منطقه ۲ این سازمان که در تبریز برگزار می‌شود، گفت: طبق برآوردها حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های آماده‌سازی، خدمات زیربنایی و روبنایی ۸۰۰ هزار واحدی که متقاضیان برای آن واریز وجه انجام داده‌اند نیاز است.

تاکید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر رعایت کامل مسائل کارشناسی و فنی در پروژه‌های مسکن
به گزارش خبرگزاری موج

​، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در برخی از پروژه‌های مسکن مهر منابعی برای آماده‌سازی و خدمات روبنایی دیده نشده است، تصریح کرد: این موضوع یک مشکل اساسی است و این نوع کمبودها و کاستی‌ها به خصوص در مناطقی که مردم ساکن شده‌اند، باید به سرعت جبران شود.

مالکی توجه ویژه به مباحث کیفی و کارشناسی را مورد تاکید قرار داده و از الزامات کار در دوره مدیریت جدید وزارت راه و شهرسازی برشمرد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید برای تامین مسکن ایثارگران اظهار داشت: این یک تکلیف قانونی است که برای انجام آن اراده جدی وجود دارد و ضرورت دارد که مدیران ادارات راه و شهرسازی با مدیران بنیاد شهید هر استان جلسات مشترکی برگزار نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی نتایج همایش‌های فصلی منطقه‌ای پیشین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ارزیابی ۵ ماهه ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مشخص شد که مدیرانی که بر اهداف برنامه اجرایی تمرکز داشتند، موفق‌تر عمل کرده‌اند.

ارسلان مالکی با اشاره به اهمیت برنامه اجرایی تدوین شده در سازمان ملی زمین و مسکن برای ادارات کل راه و شهرسازی، تاکید کرد: میثاق ما با شما همین برنامه اجرایی است و باید روی این عهد تمرکز کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: از جمله مزایای برگزاری این همایش‌ها تبیین سیاست‌های ستادی برای مدیران استان‌ها، آشنایی مدیران با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و دولت از نزدیک و همچنین مرور، جمع‌بندی و حل و فصل مشکلات موجود در میدان عمل است.

توجه به اجرای قانون جوانی جمعیت، تامین زمین، واگذاری اراضی، بازشماری منابع، ایجاد آرشیو الکترونیکی و اجرای قانون حدنگار از دیگر مواردی بود که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به آنها اشاره کرد.

گفتنی است این نشست با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و جمعی از مدیران سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین مدیران ادارات کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و گیلان در تبریز برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه