English

ام جی؛ نمایش قدرت و زیبایی در تبریز

در بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز، فردا موتورز خانواده محصولات ام جی را به نمایش گذاشته است.

ام جی؛ نمایش قدرت و زیبایی در تبریز
به گزارش خبرگزاری موج

، برند معتبر و جهانی ام‌جی این روزها با فردا موتورز به بازار ایران بازگشته است. این بازگشت شکوهمند از ابتدا و با افتتاح لوکس‌ترین شوروم خودرویی ایران آغاز و با نمایش جدیدترین سوپراسپرت تمام برقی ام جی ادامه پیدا کرد. و حالا این برند پس از سال‌ها با حضور در نمایشگاه خودرو تبریز، به این شهر سفر کرد.

خودروهای ام جی ۵، ام جی جی تی و ام جی ۴، محصولات وارداتی فردا موتورز هستند که در بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شده اند. البته گل سرسبد این جمع، ام جی سایبراستر GT نیز در تبریز حاضر است.

با توجه به فروش MG5 و MG GT در سامانه یکپارچه و تکمیل فرآیند ثبت نام این محصولات، خودروهای وارداتی فردا موتورز به زودی وارد بازار می‌شوند. حضور این خودروها در نمایشگاه‌های مختلف شهرستان‌ها دسترسی علاقمندانی که تمایل به بازدید و آشنایی با خودرو پیش از خرید دارند را تسهیل می‌کند. به همین جهت فردا موتورز در نمایشگاه تبریز نیز حاضر شد تا بازدیدکنندگان خوش سلیقه تبریزی از نزدیک با محصولات قدرتمند و زیبای ام‌جی  ملاقات داشته باشند. بازدیدکنندگان در صورت تمایل به خرید خودروهای ام جی می‌توانند با ثبت اطلاعات خود به کارشناسان فروش این برند اجازه اطلاع رسانی فروش و عرضه محصولات را بدهند.

علاقمندان جهت بازدید از خودروهای ام جی حاضر در نمایشگاه، می‌توانند از روزهای ۱۷ لغایت ۲۱ مهر ماه، هر روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به سالن امیرکبیر محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه