English

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بیان کرد؛

ضرورت افزایش درآمدهای پایدار غیرهوانوردی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه «فضای بین‌المللی در نحوه کسب درآمدها و از طرفی مدیریت بر منابع را دچار تغییراتی می‌کند»، بر افزایش درآمدهای غیرهوانوردی در تمامی برنامه‌ریزی‌های این شرکت تاکید کرد.

ضرورت افزایش درآمدهای پایدار غیرهوانوردی
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر افزایش درآمدهای پایدار غیر هوانوردی تاکید کرد و گفت: ۸۰ درصد درآمدهای شرکت فرودگاه‌ها به درآمدهای عملیاتی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: کاهش درآمدهای عملیاتی و افزایش درآمدهای غیرهوانوردی در تمام برنامه‌ریزی‌های شرکت فرودگاه‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: هرچند انجام طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌های شرکت فرودگاه‌ها وابسته به درآمدهای هوانوردی و غیرهوانوردی است، اما برخی مواقع فضای بین‌المللی، نحوه کسب درآمدها و از طرفی مدیریت بر منابع را دچار تغییراتی می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بر لزوم افزایش درآمدهای پایدار تاکید کرد و افزود: مهمترین وظیفه دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری کادرسازی برای افزایش مستمر درآمدهای شرکت فرودگاه‌ها با تربیت نیروی انسانی جوان و متخصص است، زیرا کاهش درآمدها می‌تواند انجام برنامه‌های توسعه‌ای شرکت را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه