English

فروش ۳۸۸ هزار قطعه سکه در ۲۴ حراج

بیست و چهارمین حراج سکه طلا با تخصیص ۱۳۷۵۳ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید؛ در این حراج، ۶۴۸۰ قطعه ربع سکه، ۴۲۱۴ قطعه نیم سکه و ۳۰۵۹ قطعه تمام سکه، به متقاضیان تخصیص داده شد.

فروش ۳۸۸ هزار قطعه سکه در ۲۴ حراج
به گزارش خبرگزاری موج

​، بیست و چهارمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۸۰۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۶۴۸۰  قطعه با میانگین قیمت ۱۸ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۵۱۸۵ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۲۱۴ قطعه با میانگین قیمت ۲۸ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

شایان ذکر است، در حراج تمام سکه نیز  ۵۱۰۶ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۳۰۵۹ قطعه با میانگین قیمت ۵۴ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است.

این گزارش حاکی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون،۲۴ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۸۸ هزار و ۴۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۲۰۷ هزار و ۱۴۹ قطعه، نیم سکه ۷۳ هزار و ۹۲۳ قطعه و تمام سکه ۱۰۶ هزار و ۹۷۵ قطعه است.

متقاضی می‌تواند جهت سهولت در دریافت فیزیک سکه از لیست شعب بانک ملی، نزدیک‌ترین شعبه به محل کار یا سکونت خود را انتخاب کند و الزامی وجود ندارد که متقاضی حتما در شعبه تحویل سکه حساب داشته باشید.

متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی تحویل سکه توجه داشته باشند. زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از ۹ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.

اشخاصی که طی بازه زمانی ۱۷ تا ۲۴ آبان ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می‌شود؛ این هزینه شامل روز‌های تعطیل نیز خواهد بود.

در صورتی که اشخاص در بازه زمانی تحویل سکه اقدام به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ و پس از اعلام بانک عامل وجه معامله پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه‌های عملیاتی به کیف پول خریدار عودت داده می‌شود؛ در صورت انفساخ معامله به دلیل عدم مراجعه خریدار به شعبه انتخاب شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه