English

حضور شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در هشتمین نمایشگاه صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در هشتمین نمایشگاه سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حاضر شد.

حضور شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در هشتمین نمایشگاه صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از حضور در هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی خبر داد. 

سعیدچلندری، با اعلام این خبر بیان کرد: این نمایشگاه از یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود که شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با دارا بودن ۱۵۰۰ هکتار منطقه آزاد تجاری و ۲۵۰۰ هکتار منطقه ویژه اقتصادی با طرح‌های جذاب و متنوع سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه شرکت کرده است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی در ادامه افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر فرودگاهی، نزدیکی به پایتخت و دارا بودن محورهای مهم توسعه شامل لجستیک ترکیبی و تجارت بین‌الملل، برگزاری این نمایشگاه فرصتی استثنایی را برای آشنایی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با پهنه‌های شهر فرودگاهی به وجود آورده است. 

گفتنی است؛ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ایام نمایشگاه، از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در غرفه ۳۰، سالن عطار، پذیرای عموم مخاطبان و سرمایه‌گذاران محترم داخلی و خارجی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه