English

سرپرست‌های شرکت ساخت و سازمان راهداری با حکم وزیر راه و شهرسازی منصوب شدند

صادق، وزیر راه و شهرسازی در احکام جداگانه رضا اکبری را به عنوان سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هوشنگ بازوند را به عنوان سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل منصوب کرد.

سرپرست‌های شرکت ساخت و سازمان راهداری با حکم وزیر راه و شهرسازی منصوب شدند
به گزارش خبرگزاری موج

، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی امروز در احکام جداگانه رضا اکبری را به عنوان سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هوشنگ بازوند را به عنوان سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل منصوب کرد.

همچنین در این مراسم از خیرالله خادمی و داریوش امانی معاونان سابق وزیر تکریم شد.

در حکم وزیر خطاب به رضا اکبری آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن استفاده از ظرفیت‌های همکاران آن مجموعه و تمامی امکانات در چارچوب سیاست‌های کلی نظام سند چشم انداز و برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نسبت به انجام تکالیف و وظایف محوله در راستای دستیابی به اهداف دولت وفاق ملی اهتمام ورزید.»

شایان ذکر است، رضا اکبری کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه شیراز در رشته مهندسی عمران- سازه در سال ۱۳۸۱ کسب کرد و پس از آن در سال ۱۳۸۷ موفق به کسب دکترای همین رشته از دانشگاه تهران شد. وی پیش از این معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده است.

اکبری در دی ماه ۱۳۹۸، به عنوان هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای منصوب شده بود.

همچنین در حکم وزیر خطاب به هوشنگ بازوند آمده است: «انتظار می رود ضمن بهره مندی از تجربیات و دانش همکاران آن شرکت و مجموعه‌های فعال مهندسین مشاور و شرکت‌های پیمانکاری ضمن سرلوحه قراردادن سیاست‌های کلی نظام، سند چشم انداز و برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول قانون مداری و اهداف دولت وفاق ملی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»

یادآور می‌شود، هوشنگ بازوند سرپرست شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، متولد ۱۳۴۱ در شهرستان نهاوند و استاندار قبلی استان‌های کرمانشاه و لرستان بوده است. وی دارای مدرک کارشناسی عمران، کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی گردشگری و دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی شهری منطقه‌ای است.

از سوابق  مدیریتی بازوند می‌توان به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه