English

یک کارشناس صنعت خودرو در گفت و گو با خبرگزاری موج:

بازار خودرو همچنان بدون نوسان دنبال می شود

یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به تجاوز ناموفق اسرائیل گفت: بازار خودرو نیز نوسان خاصی نداشت و مدت‌هاست که مسیر خود را از نوسانات ارز، طلا،‌ تحولات منطقه و سایر بازارها جدا کرده است.

بازار خودرو همچنان بدون نوسان دنبال می شود

محمد حمزه؛‌ کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار  اقتصادی خبرگزاری موج در رابطه با واکنش بازار خودرو به تجاوز ناموفق اسرائیل به خاک کشورمان اظهار کرد: بازار خودرو نیز نوسان خاصی نداشت و تنها قیمت برخی خودروها کاهشی شد که البته این مورد هم ارتباط چندانی با اتفاقی که افتاد، نداشت.

وی افزود: به طور کلی مدت‌هاست که بازار خودرو مسیر خود را از نوسانات ارز، طلا،‌ تحولات منطقه و سایر بازارها جدا کرده و اکنون تنها خریداران واقعی که نیاز مبرم به خودرو دارند در بازار هستند.

این کارشناس گفت: پیش‌بینی می‌کنم که حداقل تا شب عید بازار بدون تغییر بماند اما طبق روال سابق، بازار شب عید خودرو کمی رونق پیدا خواهد کرد اما این رونق نیز نسبت به گذشته کمتر خواهد بود. مانند سال گذشته که خودرو بازار شب عیدی خوب را نیز تجربه نکرد.

حمزه گفت: با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه واردات که در بودجه ۱۴۰۴ پیش‌بینی شده، ممکن است سال آینده شاهد افزایش قیمت خودروهای وارداتی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه