English

لزوم بهره‌گیری از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در توسعه منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو شامگاه چهارشنبه در بازدید از واحد تولیدی صنایع پیش ساخته و دانش بنیان ایران پاش ارومیه بر لزوم استفاده از فناوری های نوین و تولیدات شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

لزوم بهره‌گیری از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در توسعه منطقه آزاد ماکو
به گزارش خبرگزاری موج

 ، حسین گروسی در این دیدار ضمن بازدید از محصولات این شرکت، گفت: برای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار بویژه حذف مدارس کانکسی منطقه آزاد ماکو از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو حمایت کامل خود را از مجموعه های دانش بنیان اعلام میدارد و انتظار میرود این مجموعه ها  از ظرفیت مجموعه توانمند خود برای ارتقا جایگاه پژوهش و فناوری و توسعه پایدار استان استفاده نمایند.

به گفته مدیرعامل شرکت ایران پاش صفر تا صد تمامی کارهای کارخانه ایران پاش از جمله طراحی ، ساخت قالب، تحقیق و توسعه یا همان R&D، که شامل نوآوری و معرفی محصولات و خدمات جدید است، توسط نیروهای متخصص خود شرکت انجام میگیرد و این کارخانه هیچ گونه ارزی را جهت انجام موراد ذکر شده از کشور خارج ننموده است .

همچنین  برای ساخت قالب بزرگترین قایق دنیا در این کارخانه ۵ سال زمان صرف شده است و هم اکنون ۱۵ نوع قایق در این کارخانه تولید میگردد. این شرکت تاکنون توانسته است ۸۵۰ نوع محصول را تولید نماید و محصولات تولیدی این کارخانه هم اکنون به بیش از ۳۵ کشور دنیا از جمله آلمان ، فرانسه ، آفریقا ، ترکمنستان و … صادر میگردد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه